neděle 3. září 2017

35. Hadův týden

Vítám vás v novém týdnu. Dneska tu mám poslední prázdninovou aktualizaci. Musím se vám přiznat, že přes své stáří mám v posledních prázdninových dnech, rok co rok, záchvaty deprese. Sice si stále opakuji, že mě se už škola netýká a můžu si udělat prázdniny kdy mě napadne, ale nějak to stejně nepomáhá. Tahle poprázdninová deprese je asi to nejsilnější a nejtrvalejší co jsem si ze školy odnesl. Číst a psát jsem uměl ještě než jsem do školy šel :-)
Nicméně konec prázdnin znamená, že od příští neděle už bude Hadův týden  neredukovaný, včetně astro výstrah a aktualit, neb se již také musíme začlenit do pracovního procesu a tudíž z větší části sedět na zadku doma.
Minulý víkend jsme strávili na 3. Ajurvédském festivalu. Bylo to moc fajn. Strávili jsme v klidu zahrady kulturního centra Atrium skutečně dva dny, poslechli si několik přednášek a Gábina s Kikou  měli v zahradě pidi stáneček se svými náramky "Buddhi".
Tak alespoň několik fotografií z akce:











Share:

0 komentářů:

Okomentovat